luns, 27 de xullo de 2020

Estivemos coas nosas "Feministorias" na Biblioteca Ánxel Casal de Compostela

O meu oficio de dicir é marabilloso, co paso dos anos sigo a sorprenderme en cada sesión. Esa mañá de sábado estaba un grupo de nenas na entrada agardando a que comezase, convideinas a pasar e dixéronme que eran amigas e viñan celebrar o aniversario dunha delas, daquela prendeuse unha luz nos meus ollos e sorriu o meu corazón, elixiran vir escoitar historias sobre o feminismo á biblioteca e pasar alí unha mañá de verán... e a min pareceume fermosísimo.

Sentaron diante, eu quedei preto querendo interactuar con elas, foi daquela cando preguntaron e expuxeron o moito que sabían de feminismo... foi unha mañá moi especial. O certo é que a Biblioteca Ánxel Casal é un lugar de encontro cultural máxico e xa noutras ocasión teño vivido algo semellante. Quedou demostrado que o feminismo pode ser divertido e que interesa coñecer a historia que non está nos libros de texto, a das nosas avoas e bisavoas que ergueron a voz e loitaron para cambiar o mundo. Aquí me vedes tentando aclarar as súas dúbidas e sobre todo... aprendendo dese público tan especial. Grazas por tanto como recibo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario